Informacje ogólne
- Program Lojalnościowy dostępny jest dla Klientów Sklepu Internetowego vammos.pl
- Warunkiem uczestnictwa w Programie jest prawidłowa rejestracja konta w Sklepie vammos.pl
- Programem Lojalnościowym objęta jest każda osoba zarejestrowana w Sklepie vammos.pl
- Program Lojalnościowy obowiązuje od 01.01.2022 przez czas nieokreślony. Klient zachowuje prawo wykorzystania zgromadzonych środków przez okres trzech miesięcy po zakończeniu Programu.
- Klientowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym przyznawane są Punkty z tytułu wykonania zakupów w Sklepie Internetowym.
Przyznanie Punktów
- W ramach Programu Lojalnościowego do konta Klienta w Sklepie Internetowym zostaną dodane Punkty po prawidłowym złożeniu i opłaceniu Zamówienia, w liczbie 1 Punkt za każde wydane pełne 20 zł w ramach jednego Zamówienia.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby dodawanych Punktów w ramach czasowych promocji i akcji specjalnych komunikowanych w Sklepie Internetowym w zakładce Oferty specjalne.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość dodawania Punktów z innego tytułu niż podany powyżej w ramach czasowych promocji i akcji specjalnych komunikowanych w Sklepie Internetowym w zakładce Oferty specjalne.
- 1 Punkt to 1 zł do wydania w Sklepie Internetowym vammos.pl
- Punkty za zakup dodawane są do konta Klienta w chwili zmiany statusu Zamówienia na “przyjęte do realizacji”
- Klientowi nie przysługują Punkty w przypadku odstąpienia od zakupu. Punkty dodane do Konta w Sklepie Internetowym zostają w takim przypadku odjęte.
- Po zawarciu umowy sprzedaży Produktu Organizator odnotowuje zwiększenie liczby Punktów przypisanych do danego Klienta w jego koncie Klienta w Sklepie Internetowym. Poza możliwością samodzielnego sprawdzenia liczby posiadanych Punktów w ramach konta Klienta, Klient jest uprawniony także w każdej chwili uzyskać od Sklepu Internetowego informację o liczbie posiadanych Punktów – kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: czesc@vammos.pl
Wykorzystanie Punktów
- Klient jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu Punktów na Produkty dostępne w Sklepie Internetowym.
- Wymiany zebranych Punktów na Produkty można dokonać przy okazji zakupów. Oznacza to, że przynajmniej jeden z Produktów w koszyku musi zostać opłacony.
- Zgromadzone Punkty obniżą koszt Produktu do kwoty 1 zł.
- Zgromadzone Punkty - środki nie mogą zostać wypłacone Klientowi
- Wymiana punktów, gdy są wystarczające do pokrycia pełnej wartości Produktu
Lista dostępnych Produktów w ramach posiadanej liczby Punktów dostępna jest po zalogowaniu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym, następnie należy przejść do Moje konto, a następnie Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty - Wymiana punktów, gdy nie są wystarczające do pokrycia wartości Produktu
Punkty można w dowolnej chwili wymienić na kod prezentowy do Sklepu Internetowego vammos, również gdy ich liczba nie pokrywa pełnej wartości produktu. W tym celu należy przesłać wiadomość na adres czesc@vammos.pl z informacją jaka liczba Punktów ma podlegać wymianie na kod prezentowy. Wiadomość musi zostać wysłana z adresu email przypisanego do Konta Klienta. Kod prezentowy zostanie przesłany w odpowiedzi w ciągu 7 dni, a tym samym liczba Punktów w Koncie Klienta zostanie pomniejszona. Wydany kod prezentowy otrzyma ważność 90 dni od daty przesłania i po tym czasie utraci ważność.